Ett fungerande internet!

Nu är jag hemma hos pappa, ska jobba i byn imorrn!
Kan ni förståå hur skönt det känns att sitta vid ett normalt fungerande internet!? Jag kom in på bloggen på första försöket, vilket aldrig brukar hända. Jag har försökt hemma större delen av förmiddagen utan resultat.

Melodifestivalen igår var så sjukt mycket bättre än förra helgen. Måns var mycket bättre än jag trodde han skulle vara och han förtjänade verkligen att gå till final. Jag förstår dock inte hur Lili och Sussie kunde gå vidare istället för Cookies & beans eller va de hette. Deras låt var mycket bättre.

Igår fick jag reda på en nyhet som gjorde mig så himla glad! :D Grattis grattis grattis kan jag bara säga! Gud så roligt!!! :)

Nu ska jag läsa bloggar, även det krånglade för mig hemma så jag får passa på nu. :P
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0