Finmiddag med Jessika och busungen

Idag / ikväll har jag umgåtts och käkat middag med Jessika och Melvin! :D Blev bjuden på spagetti och köttfärssås, världigt smarrigt! :)

Imorrn ska jag upp tidigt för att åka in till byn för att jobba på dagis! :) Ska bli roligt och kan säga att det behövs just nu, måste få in lite pengar denna månad. :P

Sen vill jag påpeka för de som undrar att när jag inte kan sova om nätterna beror det inte på att jag inte är trött. Här om natten, när jag tänkte bjuda tidningsbudet på kaffe :P, hade jag legat och vridigt mig i sängen i ca 3 timmar utan att lyckats somna trots att jag var hur trött som hellst. Tillslut blev bara allt för mycket och jag var tvungen att kliva upp för att inte bli galen. Trodde huvudet typ skulle explodera.
Man känner sig ju tillslut galen när man är så trött att ögonlockan bara vill ramla ner hela tiden, men ändå lyckas man inte somna. Så jag lovar, jag går och lägger mig. Fast jag inte jobbar försöker jag kliva upp runt 10 på morgonen för att jag ska vara trött och kunna sova på kvällarna, men det är inte alltid det funkar ändå.

God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0