Fredag 20/2 - 2009

Herregud, vad jag har sovit mycket! Jag tror att jag somnade rint 19.00- 19.30 igår med kläderna på när jag låg och läste. Vaknade sedan 01.30 av det var jättevarmt, så jag klev upp, drack vatten och borstade tänderna. La mig sedan igen, trodde ju aldrig att jag skulle lyckas somna om. Men jodå, somnade om och vaknade senda nu imorse runt 07.00. Funderade då på att kliva upp, men valde att ligga kvar en stund. Måste även då ha somnat om för jag vaknade nyss, 11.30. Hur länge har inte jag sovit!? Jag har ju sovit sisådär ca 15 - 16 timmar, sliten tjej? Haha, men skönt var det!

Ikväll ska jag vara med Malin, vi ska baka tårtor. Annars tror jag att det blir ganska lugnt. Blir iallafall en nykter helg, för vi ska ut nästa helg och så dåligt som jag mådde förra helgen kan det vara bra med en vit helg emellan. :P

Nu ska jag gå till OK och köpa en liten förpackning med mjölk så jag kan njuta av mitt kaffe idag!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0