Fy satan vad kallt!

Nu är jag äntligen hemma efter en KALL dag på stan! Höll på att frysa ihjäl när jag skulle gå hem.. mina vantar är fortfarande hos emma och jag gick och bar på kassar. Hade varit och handlat mat och födelsedagspresent. Hittade ingen present till JV dock, men Melvins ettårspresent är nu inhandlad! :)

Var även förbi på mitt gamla jobb och såg deras nya lokaler ovanför Åhlens, ganska fina! :) Kul att träffa gamla chefen igen! :)

Nu lagar jag middag, pasta och pastasås, jag är jättehungrig!! Har ävan handlat grönsaker som jag ska ha till, det är amisiöst av mig. Brukar annars inte orka med grönsaker, blir så mycket mer jobb.. haha! :)

Ska man bara sitta hemma ikväll igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0