Fyndat har jag gjort

Nu har jag varit på bokrean, hela tre timmar gick jag runt och spanade på böcker. Hör och hämpna, jag var vaken 8.20 och var på Åkerbloms klockan 09.00! Det ni! :P
Jag hittade fyra godbitar som fick följa med mig hem, hade fler som jag ville ha men ekonomin tillät inte det tyvär. Visar bilder på dem och berättar vilka böcker jag fyndat när jag kommer hem, för jag sitter hos mamma nu. Gick hit för att hämta mobilsladden till datorn som syrran hade lånat.

När jag kommer hem ska jag städa och sen laga mig nå mat, börjar bli riktigt hungrig. Tror att det får bli pasta till lunch. Jag har även en film som jag vill se klart som jag började se igår.


Ha en bra dag i solen gott folk! Höres sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0