Internet-nörd som man e

Jag har överskridit min användargräns för internet denna månad så jag kommer inte kunna blogga som jag vill. Har problem att ta mig in på internet och det enda som fungerar någolunda bra är MSN.
Så om det är ganska tyst från mig här i bloggen fem dagar framöver så är jag inte död, utan kommer bara inte ut på internet. Men den tolfte nollställs det igen och då kommer jag vara tillbaka! :D

Ikväll är det melodifestivalen och jag är peppad till max! :D Äntligen är vi där igen!!
Jag ser dock inte fram emot av att behöva se på Caroline Af Ugglas, vilken jävla dryg människa det verkar vara. Hon är så överdriven på scenen och hon verkar vara så allmänt dryg. Blä!
Men min älskade Shirley Clamp är ju med, och bara hon gör ju hela programmet ikväll!! Hoppas att hon har en bra låt ikväll och går vidare!

Nu ska jag städa undan är i lögenheten så att Maria inte blir livrädd när hon kommer hit.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0