Lite update om BSB

Gissa om jag är en lycklig tjej nu eller vad!? :D Jag har nu ikväll upptäckt att Backstreet Boys har kommit med iallafall fem nya låtar som jag inte har hört! Alla är relativt nya och finns inte med på den senaste skivan!!
Jag har kunnat lyssna på tre av dem på youtube: Evergreen, Satellite och Sick as my secrets. Har bara lyssnat på dem en gång var än så länge så jag har ingen större uppfattning om dem än, dock gillade jag Sick as my secrets ganska mycket bara genom att ha hört den en gång! :)
Sitter nu och väntar på att youtube ska ladda upp nästa låt jag vill höra: Close my eyes. Försökte tidigare med Hologram men fick ge upp. Den låten gör de tydligen i sammarbete med Chris Brown, känns väl sådär nu efter hans misshandel av Rihanna...

Jag har bestämt vilken av böckerna som får följa med mig på bussen imorrn... bam bam baa...! Det blir: Dexters dunkla drömmar!!

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0