Mammor är bra ibland! :)

Min mamma är ganska söt ibland! :P Ringde henne tidigare idag för att höra om hon hade några värktabletter som jag kunde få mot min jävla mensvärk. Hon svarade inte, så jag gick på apoteket och köpte alvedon. Sen när jag hade kommit hem ringde hon upp och frågade vad jag hade velat så jag förklarade att det var lugnt nu för jag hade köpt alvedon. Men då tyckte ju mamma att alvedon e ju inte alls bra. Ipren är mycket bättre! Och hon sa att hon kunde åka förbi hemms hos mig och ge det till mig.
Så när hon kom hade hon med sig en jävla massa som kan vara bra när man har ont, haha:
Ipren, muffins, chips, nyponsoppa, riskakor, philadelphia ost, en färdigstekt kotlett (haha) och tonfisk.

Så nu har jag mumsat i mig en middag bestående av kotletten och pasta, till efterrätt blir det en smarrig muffins! :)

Jag ska strax hoppa i duschen. Ska se melodifestivalen med Malin ikväll! :D Jag hoppas att Agnes låt är bra!!

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

FAN DET VAR MINA JÄVLA CHIPS SOM JAG NYSS UPPTÄCKTE VAR BORTA :( DOM SOM SKULLE RÄDDAT MIN DAG!

2009-03-01 @ 15:00:47
URL: http://jjennnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0