Melodifestivalen del 1

Jag kom in på bloggen!!! Hoppas det bara går att publicera sen också!!

Vad tyckte ni om melodifestivalen då? Jag tyckte det va ganska kassa låtar ikväll tyvär. Men det var rätt att Alcazar gick vidare, sen undrar jag ju: Vem fan röstar på Caroline Af Ugglas!?? (förutom min kära svägerska!!!)
Gud vad jag inte tål den människan, hon är ju bara så jobbig att titta på! BLÄ!

Det var roligt att träffa Maria ikväll, vi är så bra på att prata vi två.. det tar som aldrig slut! :P

Imorrn ska jag då sova läänge och sen kommer JV hit! :) Jag längtaaar!

Nattinatt!
Puss

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Snälla, snäla, snälla, snälla

2009-02-08 @ 14:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0