Norshörnings sången

Halloj! Nu är jobbdagen över och den har varit toppen, förutom missödet imorse då! :P Det var ganska lite barn där idag så det gjorde inte så mycket att jag kom så sent.
När jag kom dit satt de och hade storsjung i rörelserummet och sedan dess har jag haft samma låt på hjärnan heeela dagen:

En norshörning kom in och gav mig en puss
Jag flög upp i luften som en bumullstuss
En norshörning kom in och gav mig en puss
Oj vilka klumpiga pussar

Klapp, stamp, kram och puss
Klapp, stamp kram och puss
Klapp stamp kram och puss
Oj vilka klumpiga pussar


Haha, den jättesöt! :)

Ska käka middag med pappsen här och sen blir det att åka hem till stan och umgås lite med Malin. Vi hade funderat på att gå ut ikväll men ingen av oss kände peppen direkt så vi ska väl bara vara hemma och umgås istället. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0