Sista för kvällen

Jag vet att jag tjatar på om American Idol HELA tiden, men jag måste bara säga: AMERICAN IDOL!!! :D
Har precis vilka tre första som gick vidare till final, och jag kan bara säga YES! Jag är nöjd! Nu gäller det bara att se vilka tre från nästa grupp som går vidare. Jag har även det avsnittet här hemma på datorn och jag skulle ljuga om jag sa att det inte lockade att se det nu, men jag ska upp och jobba imorrn. Pluss att jag är rätt trött efter mina ynka två timmars sömn inatt.

Har tänkt hinna upp i tid för att göra mig lite fredagsfin imorrn. Kanske inte har nämn det men vi har ju en ruggit snygg förskolelärare som jobbar på förskolan (han är paxad till Jessi), men paxad eller inte kan det kännas bra att han någongång får se att jag inte jämt ser ut som helvetet själv, som jag så fint förklarade det för Emma. ;) Det är inte direkt så att jag klär upp mig när jag ska dit och jobba, har nästan jämt glasögon och uppsatt hår och är allmänt skabbig. Haha, men imorrn är det ju fredag och allt. Jag kan ju anstränga mig nog till att iallafall ta på mig linserna och lägga på lite maskara! :P

Nu blir det till att försöka ta mig in på Bloglovin igen, det strejkade nyss. Sen ska jag borsta tänderna och hoppa i säng!
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0