Söndag 1/2 - 2009

Har alla en bra söndag? Min har varit bra hittills, men då var det inte så länge sedan jag vakna! Jag har precis ätit frukost och sett på Roswell, snart ska jag klä på mig och gå ut en sväng. Måste handla litegrann.

När jag kommer tillbaka tror jag att jag ska ta och städa, det är ganska rörigt här. För övrigt kommer det nog bli en fortsatt lugn dag och kväll. Ska ta och se lite American Idol ikväll tror jag nog, har några avsnitt som väntar på mig! :)
Jag måste ta och köpa nya hörlurar, som jag kan ha både till mobilen och till datorn. Så att jag kan se på American Idol på kvällen utan att behöva ha för hög musik och störa grannarna.

Nu ska jag ta och klä på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0