Sovit

Jag har sovit i stort sätt sen jag kom hem fram tills nu, mådde inte alls bra när jag kom hem och min värkande mage tog död på mig. Så jag svalde mina sista två alvedon och hoppade i säng.
Har precis ätit upp min sista choklad nu så jag hoppas jag kan sova snart, för imorrn ska jag köpa mer choklad och gå till mamma för att sno fler värktabletter.

Skulle nu i skrivande stund gå och hämta multivitamindryck och när jag öppnar kylen ser jag att paketet har läckt. Tur så har allt runnit ner i ena lådan som står längst ner (salladslådan?) så jag kunde bara hålla ur den och skölja. Inte allt för jobbigt som tur va. Hade det varit värre hade jag typ börjat grina.. haha! :P

Ont ont ont!

Tack och bock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0