Bara att fortsätta frammåt

Allting har ju sitt slut... allting. Men jag mår konstigt nog väldigt bra och just nu känner jag ingen större sorg över det hela. Jag visste det nog innerst inne att det skulle bli så. Kanske var han min "Joel" trots allt.
Han är världsbäst, det är han... men jag tror att för mig är han nog mest världsbäst som min vän. Jag hoppas nu så in i helvete att vi inte tappar det!! Den vänskapen vi har byggt upp under alla dessa år, för tappar vi den.. DÅ dör jag! Att vi inte är pojk och flickvän känns inte allt för jobbigt, jag trodde ändå aldrig att vi skulle gifta oss och skaffa barn en vacker dag... haha! Men tappar vi vänskapen då jävlar! Men jag sa till honom, när han sa att han trodde att det skulle kännas konstigt, att skulle han börja dissa mig ger jag han en käftsmäll så att han ser mig igen! Haha, så lätt blir han inte av med mig! ;)

Kvällen kommer hittills bli lugn, jag har laddat upp med choklad och cola (ifall jag skulle mått sämre än vad jag nu gör) och har även lånat en film av Malin som jag är sugen på att se. Allra bäst hade det varit med American Idol men de avsnitten såg jag ju igår tyvär.
Jag jobbar inte imorrn och det känns ganska skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0