Mina fynd

Tänkte visa upp här vad jag fyndade idag på bokrean idag! Jag kan ju säga att jag är extremt jävla nöjd med ett av fynden och det var av en ren slump att jag hittade den, det var Jessi som hittade den åt mig! ;) Tack tack!



- Den femte sanningen - Doris Lessing. Både tror, och fick höra av Jessi, att denna kan vara lite tungläst. Men jag har velat läsa den och just eftersom att den va så galet nedsatt i pris så va jag tvungen att köpa den!

- Nu vill jag sjunga milda sånger - Linda Olsson. Även denna fanns med på min boklista. Jag stod och valde lite mellan denna, Svampkungens son och En sorts kärlek. Den blev denna och jag ångrar inte valet!

- Roswell High, Inkräktaren - Melinda Metz.  Åååh, som jag har letat!! Detta var dagens fynd som jag berättade om! tack Jessi för att du hittade den. Jag har varit på nätet och letat överallt men den finns inte någonstans. Går att beställa från USA men inte inom Sverige, så ni kan ju förstå min lycka! Boken innan denna, den fjärde boken i serien, slutade så himla spännande.. så nu vill jag bara börja läsa!

- Smuts - Katarina Wennstam. Den här var också med och tävlade när jag stod och valde. Finns även den med på boklistan så jag har velat läsa den här ett tag. Jag har läst två böcker av henne tidigare, Flickan och skulden och En riktig våldtäksman.

Snart ska jag gå till mamma och fika rulltårta och se på Den rätte för Rosing. Hoppas ni har en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0