Vilken jävla dag

Gissa hur jag har fördrivit min kväll? Joo, jag har sovit! Jag låg först och läste ett tag, läste litegrann ur båda böckerna jag håller på med, och sen somnade jag med boken i handen. Trött_tjej_88!
Vad ska jag göra nu då? Se en film? Se American Idol? Spela CSI?

Guud vilken seg dag detta är, men jag får ju skylla mig själv som inte gjort någonting vettigt av den. Jag önskar att jag hade High School Musical filmerna hemma, blev grymt sugen på att se dem. Det hade varit perfekt nu! Bra musik, bra film, snygg karl! (Ja han är en karl!! Han är ett år äldre än mig till och med! :P)

Jag har tagit alla bilderna jag hade på datorn i byn hit, vad mycket minnen det fanns i den datorn vill jag lova! :) Roligt att drömma sig tillbaka några år, men samtidigt lite sorligt. Och ni vet ju jag med min åldersnoja.. Jag blir ju inte yngre!! Haha! Fyy...

Hittade denna söta från stranden i byn, vill lägga upp den som avslutning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0