Äntligen!

Jag hoppade runt på internet till kanske klockan fem imorse och jag lyckades väl somna runt 05.30 - 06.00. Behöver jag säga att jag inte tog mig upp klockan 09.30 när klockan ringde? Tur att jag har min Jessi som hade lovat att ringa och väcka mig 10.30 så nu är jag uppe och vaken trots allt.

Idag är det en stor dag som sagt så jag borde hoppa in i duschen snart. Ska köpa mig en stor och fin kopp kaffe när jag kommer ner till stan, det tycker jag att jag förtjänar. Sen blir det att ta 14.20 bussen in till täfte för att jobba på dagis. Vad kul det ska bli! :D Hoppas bara att jag vaknat lite mer då och att jag fått tillbaka min hjärna då, den kan behövas.

Jag skulle göra mycket för att hoppa tillbaka ner i sängen igen!!

Sen ikväll ska jag och umgås med Jessika och Melvin! :) Ska käka middag där och sen sova över där, så det ska bli kul!

Nej oj, nu är klockan mycket och jag borde hoppa in i duschen!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0