Det gick rätt fort ändå!

Jag överlevde dagen! Den blev inte fullt så jobbig och dryg som jag hade trott att den skulle bli, skönt nog. Det var lite svårt på det "nya" dagiset, har bara varit där en gång tidigare och jag känner inte barnen och kan inte heller namnen på de flesta. Vilket gör det hela betydligt svårare självklart. Men det gick bra och de fyra timmarna jag var där gick ganska fort. På fritids hade de frilek hela tiden och efter mellis var vi bara ute. Det har inte varit så kallt idag så det var riktigt behagligt att vara ute faktiskt.

Kvällen kommer bli lugn och ska försöka ta mig i säng någolunda tidigt, för imorrn börjar jag jobba 7.15, är det en glad tid kanske!? :P
Ska se på Unga mödrar om fem minuter, sen lär jag väl sätta mig vid datorn igen och göra absolut ingenting av värde, det brukar vara så. Får passa på att strösurfa nu när jag har internet. Så fort jag får tid ska jag iallafall springa till Telia och be dem hjälpa mig så jag får igång mitt förbannande internet någongång!!

Skriver väl senare om jag har nått vettigt att säga.. eller, känner jag mig själv kommer jag skriva igen vare sig jag har någonting vettigt att säga eller inte! :P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0