En klants historia

Jag är fortfarande kvar hos mamma, hon övertalade mig att sova här inatt trots alla mina invändningar och bortförklaringar varför jag skulle sova hemma, sötmamma. :P Jag har ju inte med mig mina lins-grejer hit men påhittig som mammor kan vara ibland öppnade hon flera av sina endagslinser och tog linsvätskan av dem som jag kan lägga linserna i, haha! :) Tror inte att hon ville att jag skulle gå hem i kylan och halkan.
På tal om halkan så igår när jag skulle gå till OK och möta upp taxin försvinner marken under mina fötter och jag faller pladask på höften, satan alltså! Jag vet att jag har halkiga skor men jag har klarat mig såå bra från att halka, men igår va det väl dags. Ont som fan gjorde det och det var mitt under alla lampor som lyser upp hela jävla OK så alla såg det ju, föll ju rakt framför alla bilar också. Kan ju säga att samtidigt som jag ramlade och skrek pratade jag med taxichaffören i telefonen så han måste ju ha undrat. Hehe :P.
Jag föll tydligen på nyårsafton också för jag har världens fulaste blåmärke på det högra låret, och nu efter igår har jag ett på vänsta låret - jag är färgglad! :P Men snyggt e det ju dock inte.

Sen råkade jag göra världens klantigaste grej igår när jag borstade tänderna. Vette fan hur jag lyckades men jag måste ha borstat väldigt snabbt och hårt för plötsligt slår jag i strängen under tungan med tandborsten så jävla hårt att jag får ett jack i den och det börjar BLÖDA. Vilket självklart gjorde fruktansvärt ont. Sen eftersom att jag har min piercing i tungan låg pluppen och skavde precis på såret hela tiden så jag fick försöka ligga och sova med tungen åt sidan vilket inte var lätt.
Idag då har smärtan avtagit lite med tungan är svullen, det både syns på den och det hörs när jag pratar. Jag hade riktigt svårt att prata normalt idag när jag pratade med mamma och Anita och fick anstränga mig för att försöka prata tydligt. Haha, när jag berättade för dom vad som hänt och att det är därför det kanske är svårt att höra vad jag säger ibland så dom ba: "Jahaa, ja vi tyckte du prata lite otydligt." Hehe, inte lätt detta. :P Men nu känns det lite bättre och imorrn har förhoppningsvis svullnaden lagt sig.

Nu fick ni höra lite om hur klantig jag är ibland. Spännande! :P

Kommentarer
Postat av: Sagiz

hehe, sötklant :D

2009-01-09 @ 17:47:27
URL: http://nejli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0