Födelsedagar

Gårdagskvällen var trevlig och bestod mest av Guitarhero och prat. Jag fick min choklad som jag svullade i mig när jag kom hem, det finns dock lite kvar till idag (jag köpte massa choklad!). Men de hade inte nougatchokladen :(.

Jag och JV sitter nu och ser på CSI, jag är trött och skulle gärna sova lite mer. Men JV var pigg och vaknade, då känner jag mig ju så tråkig om jag ska ligga och fortsätta sova. Hehe. Senare blir det kanske att dra på barnkalas. JV var bjuden och jag kanske ska följa med. Det blir nog trevigt!
Borde dra på stan och köpa en födelsedagspresent till JV som fyller år imorrn dock, men får se om det hinns med. Tror inte att jag ska träffa honom imorrn ändå så hinner kanske köpa den senare i veckan.

Nu ska vi se mer CSI! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0