I'm a lucky woman!

Jag fick glass!!! :D Är hos Jon och Jessika för tillfället och jag hittade smarrig choklad & vaniljglass i deras frys, och nej... jag for inte hit enbart för att snylta glass! ;) Nog för att jag säkert hade kunnat fara hit enbart för det.. så sugen var jag faktist! Haha! :P
Jag vet inte vad det är med mig och glass nu förtiden, jag kan få sådanna sjuka cravings efter glass lite nu och då. Förut var det choklad men nu är det glass. Glass glass glass! Och inte isglass, gud förbjude, utan vanlig glass. Hellst ska den va sådär lite smällt också... MmMmmMmmmmmmmmmmm!

 Bilden är snodd av aftonbladet

Dagen har varit väääldigt lugn, JV kom förbi efter jobbet, vi såg en film och käkade middag. När han hade åkt såg jag lite Roswell och efter det satte jag igång en film som verkar ganska mysig. Har inte sett klart den än, får göra det imorn eller nåt! :)
De ringde från förskolan idag och jag ska jobba på fredag! Yeey! Jag får träffa barnen igen!!! :D Jag är överlycklg!!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0