Jag lever! Även om det går lite segt

Jag överlevde den långa mördar-dagen, men jag var helt slut när jag kom hem. Det första jag gjorde när jag kommit innanför dörren var att fixa käk och sen sätta mig framför Roswell. Sen blev jag ännu tröttare och bestämde mig för att sova en halvtimme - det blev två timmar. Men gud så skönt det var, jag är fortfarande trött. Tur att jag inte ska upp till någonting särskillt imorrn. Ska vara barnvakt till Melvin, men det är vid 15.30 / 16 och innan dess ska jag väl ha pallrat mig upp ur sängen. :P

Vi satt och lekte fint idag jag och småbarnen, det var roligt. Såhär såg delar av det ut:
Vi har en ny jätteliten tjej på avdelningen där jag va idag - så sjukt söt!! Det är ganska många nya barn på hela förskolan nu. Alla har inskolning nu tror jag. De e ju så smååå!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0