Jag ska jobba idag! :D

Nu sitter jag hemma hos pappa och väntar på att klockan ska gå så jag får börja jobba. Det var inte alls svårt att vakna imorse, vaknade först runt 04.30 och var PIGG!? Men försökte ändå somna om, kändes lite väl tidigt att vakna för dagen. Efter mycket snurrande i sängen, vattendrickande och toalettbesök somnade jag om och drömde om Backstreet Boys. Jag och Jessi var på en konsert med dem och sen träffade jag Nick innan de skulle ut på krogen eller nåt. Fick en autograf som han skrev på mitt bröst!? Haha, jaa, alltså ovanför BH'n, (den behöll jag faktist på, jag var inte naken :P).
Jag tror att jag måste ha drömt om dem för att i ett Roswell-avsnitt jag såg igår nämnde de Backstreet Boys: De snokar upp på en tjej de tror är en alien, Maria går igenom hennes skivsamling, rabblar upp olika artister och säger: 'The Backstreet Boys!? God, she must be an alien after all!', lagom ironiskt. Hahaha, tyckte jag va jättekul! :P (är inte helt hundra på att hon EXAKT säger den meningen, men typ så säger hon.

Jag är helt inne i en Roswell period nu, gör nästan inget annat än att ligga i sängen och glo på det. Såg till och med till att jag hann se ett avsnitt imorse innan jag var tvungen att gå till bussen. Nörd! :)


Nu ska jag se om jag hittar några vantar som jag kan ha på mig idag, gissar att vi kommer vara ute en del.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0