Jessi 21 år!!

Nu har vi haft middag hos pappa, alla syskonen och brors familj och pappa. Nu ska vi snart börja dra oss hem för lill-Melvin börjar bli sömnig. Jag ska hem och se på film tror jag. Ska hämta upp tvätten ur tvättstugan och sen ska jag bara kasta mig framför tv'n.
Innan jag kom hit var jag på födelsedagsfika hos Jessi, hon hade gjort en jättefin tårta! :)

Jag måste skaffa mig internet till lägenheten, jag blir galen annars! Jag kan inte blogga som jag vill, jag vill ju egentligen skriva flera inlägg per dag. Så bloggen är inte så spännande just nu. Visst, kanske inte så spännande i vanliga fall heller men det blir iallfall fler inlägg! :P

I bokväg just nu är det ganska lugnt, håller på att läsa Roswell böckerna just nu.

Nu måste jag dra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0