Middag hos Jon och Jess

Idag har jag varit hos Jon och Jessika, fick middag där så det är jag tacksam för! :) Melvin var helt vild så vi fick jaga honom runt i lägenheten, kommer ha fullt upp på torsdag då jag ska vara barnvakt. Men jag längtar, alltid lika mysigt att va med lillgubben!

Efter att jag varit där kom Malin och hämtade mig och vi for för att handla lite mat. Malin skulle även baka ikväll. Sen satt vi hemma hos henne en stund och snakade om allt och ingenting, rätt trevligt.
Nu är jag dock hemma och har precis käkat lite glass! :)

Överväger nu om jag ska se ett Supernatural avsnitt eller CSI? Hmmhmm, lånade hem CSI av bror och jessika. Jag är faktist snäppet sugnare på CSI pluss att ser jag CSI kan jag ha text och behöver inte ha lika högt för att förstå vad de säger. Klockan börjar ju bli rätt mycket och det är lyhört här i huset så borde inte ha så hög volym.
American Idol avsnittet är inte klart så jag får ta och se det imorrn eller nåt! :)

Aja, det blir nog CSI nu!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0