Mys med Melvin

Filmen vi såg igår, Benjamin Buttons otroliga liv, var hur bra som hellst! Jag kan väl tycka att den var lite väl lång dock, men den var så fin. Den var mysig, bra gjord och sen skadade det ju inte att Brad Pitt fortfarande är snygg som få. Visst, när han hade massa rynkor var han väl inte såå het, men han var stilig trots allt... men senare.. ojoj. Het het! :)

Ojoj, nu i skrivande stund börjar Melrose Place på trean, lyckliga jag! :D Undra vilken säsong det är? Skulle gissa att det är säsong ett.. får se nu när det börjar. Såg säsong ett för inte allt för länge sedan så jag lär ju känna igen det i så fall.
(Det är första säsongen som visas)

Just nu är jag barnvakt till lilla Melvis. Han e så söt, var lite trött och gnällig så han somnade i min famn, gounge!

Imorgon jobbar jag på förskolan, börjar 07.15.. glatt? Så jag ska som sagt till byn ikväll för att sova där, skulle göra så mycket för att kunna sova hemma istället.. men vad gör man?

Kommentarer
Postat av: Cääm

Melrose Place?!?! När börjar det och vilka dagar? :D

2009-01-21 @ 23:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0