Ring, ring... bara du slog en signal!

Ännu en iskall dag!! När jag vaknade imorse trodde jag att det skulle vara ganska varmt, solen sken ju. Men tji fick jag när jag gick ut genom dörren, mina näsborrar frös till is!!!
Gjorde det jag skulle göra så fort som möjligt på stan och nu sitter jag hos mamma, äter karra och väntar på att telefonen ska ringa. Borde gå hem och städa, men det känns onödigt att gå hem ifall jag måste gå in till stan sen igen. Då är det närmare att va hos mamma tills telefonen ringer.RING!!!
Bam bam baaa! ;) Nyfikna?

Ikväll ska jag ut och käka på Balder med lite folk. Nam nam, va gott det ska bli med någon annan mat än mackor och gröt. :P Sen ska jag kanske unna mig en stor godispåse ikväll också, fast kan kanske ta den imorrn.. lär ju vara dödligt mätt efter taccobuffén ikväll.

Ring, ring, ring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0