Så fruktansvärt kallt det är!!

Nu har jag slutat för dagen och är hemma hos pappa igen. Jag trodde allvarligt att jag skulle frysa ihjäl när vi var ute idag och sen när jag kom hem och kollade i min almenacka (stavning på detta ord!?) såg jag att jag bara skulle jobba till 15.30. Jag trodde att jag skulle sluta 16.00, fick dra över till 16.15. Jag stod ute och frös en halvtimme längre än vad jag hade behövt!!!

Ikväll ska jag kanske åka och handla med Malin, sen ska jag väl bara hem och göra igenting. Jobbar inte imorrn så det blir kanske att se en film inatt eller nåt. :)

Nu är det dags för middag med pappsen!

Kommentarer
Postat av: Jess

kanske ska sova inatt eller nått? :P

2009-01-14 @ 16:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0