Sista inlägget för idag

Nu borde jag hoppa i säng, klockan kommer ringa klockan 6 imorrn och jag måste upp och duscha. Får INTE försova mig imorrn, för missar jag bussen e det kört. Det e en sak att försova sig när jag e i byn, då kan jag bara springa till jobbet.. men nu måste jag vänta på nästa buss vilket gör att jag kan komma väääldigt försent. Och det vill vi inte!

Ska lägga mig och läsa Danielle Steel - Villan. Vill läsa ut den nu. Boken är min bussbok, men jag är sugen på att läsa ut den och få en ny bussbok snart. Så det blir att läsa tills jag somnar.

Sen hoppas jag på att JV vill umgås med mig imorrn. Han börjar jobba 15 hela den här veckan och jag är ju ledig på torsdag! :) Han kommer dock hem typ 00.00. Aja, får höra med honom.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0