Universitetet ringde!

Nu har jag slutat jobba (för en timme sedan egentligen). Det var ganska lugnt på förskolan idag, det kändes mycket bättre idag, har lärt mig namnen på de flesta och det kändes som att jag kom mer in i rutinerna och vad som händer. Vi tog en grupp barn och gick iväg till gympahallen för att ha gympa idag. Det var Bamsegympa! :D En skiva med olika bamsekaraktärer som säger åt en vad man ska göra. Till exempel hoppa på ett ben, gå runt i en ring, snurra runt, "plocka äpplen" osv osv.Det var ganska roligt, barnen hade kul iallafall! :)

Nu precis i skrivande stund ringde de från universitetet!!! Jag hade fått komma in som reserv på en av kurserna jag sökt, psykologikursen... men jag tackade nej. Jag har ju kommit in på en pedagogikurs som startar i mitten av terminen och de kommer ju i så fall överskrida varandra.. och det kändes lita pang på nu sådär.. haha. Så jag kände att jag blev tvungen att vänligt men bestämt tacka nej. Pluss att jag känner mig mer sugen på pedagogikursen och det känns som om jag kommer ha mer nytta av den senare om det nu blr så att jag läser till förskolelärare. OoOoo... läskigt. Det är ju faktist inte så länge kvar tills kursen jag ska gå börjar.. snart e jag student! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0