Lugnt hos Jessi

Hej hej! Sitter hos Jessi nu, jessi bakar till sin födelsedag imorrn och jag läser bloggar, bloggar och ser på en film som går på tv: The life of David Gale.
Dagen idag har varit lugn... har tvättat, sett på Roswell och läst Roswell. Ja, jag är en nörd igen! :) Jag upptäckte att böckerna skiljer sig sjukt mycket från serien, mycket detaljer som är borta och karaktärerna är väldigt annorlunda också. Men det blir kul att läsa hur historien slutar på riktigt, jag skulle gissa att bokslutet är väldigt annorlunda än serieslutet.

Imorrn blir det att hälsa på jessi och gratta henne på födelsedagen och sen åka till pappsen för att käka middag. Ska bli kul att träffa lite familj! :)

Sen ikväll ska jag hem och ha en dejt med Ryan Philippe - har en film med honom som jag tror ska vara ganska bra. Nu måste jag avsluta här för att hinna med bussen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0