Hos mammsen

Kan ju säga att jätteaktiv har jag ju inte varit idag trots att jag sa att jag skulle vara det. Hade planerat att ta en timmes promenad ute, men eftersom att det snöade och var ganska kallt ute så blev de bara en en 35 minuters promenad. Bättre än inget dock. Sen när jag kom hem var jag nära att somna igen, men jag tvingade mig att vara vaken, jag låg och läste istället. Sen gick jag för att träffa mamma och Anita för att sedan gå med dom och beställa pizza. Nu sitter jag hemma hos mamma, mätt och belåten med pizza i magen. :)

Glad och positiv ska jag vara..lalalllaaaa, imorrn händer det ju roliga saker! Ska ju även jobba med barnen två timmar på eftermiddagen, det kan vara bra för mig. Lite terapi kan jag behöva så jag kankse kan börja sova igen.
Får se hur länge jag är här hos mamma, hon kommer väl hoppa i säng snart så då går jag väl hem, får se om jag orkar se en film när jag kommer hem eller om jag bara lägger mig och läser igen. Min huvudvärk har börjat komma, vet inte varför jag får ont i huvudet på kvällarna. Har fått det varje kväll nu flera dagar i rad. 

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag hemmåt!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0