Biio

Tjoo, snart drar jag in till stan för att gå på bio! Vet inte vad vi ska se på än men det löser sig nog. Skulle vilja se både Benjamin Buttons otroliga liv och Australia... fast tror jag är mer sugen på att de Benjamin Buttons.
Det ska iallafall bli kul att gå på bio och skönt att sedan få sova i min egna säng inatt! :D Imorrn är jag ju dock tillbaka i byn igen eftersom att jag jobbar på torsdag morgon. Pluss att sover jag hemma kan jag passa på att se ett Roswell avsnitt, jag börjar få lite abstinens.. är ju van att iallafall se ett avsnitt varje dag! :P

Jag jobbar inte imorrn och det är otroligt skönt att ha en ledig dag mitt i veckan!! Ska passa Melvin på dagen så jag har någon att umgås med också! :D

Det blev Bejamin Button filmen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0