Ännu en dag på landet

Jag har spenderat ännu en dag i Byn, tredje dagen i rad nu! Det är så skönt att åka ut dit och bara slappa, på landet!! Började med att jag, bror, jessika och brorsbarnen skulle åka på stranden och bada. Precis när vi kommer dit öppnar sig himlen och det börjar ösregna så det var bara att packa ihop igen och gå upp till bilen. (tur så hade vi inte ens hunnit packa upp nåt och satt oss). Då tänkte vi att vi sätter oss på Cafét och fikar tills regnet upphör och sedan skulle vi åka tillbaka till stranden, men då var det STÄNGT så det sket sig även det. Då bestämde de sig för att åka hem igen. Jag som skulle grilla i Byn nu på kvällen stannade hos pappa, satte mig på balkongen och läste en bok.

Mmm, jordgubbar!

Jag, syster och pappa åkte iväg och kollade på en stuga. Den var riktigt mysig men det verkade vara en del jobb på den. Haha, för när pappa kände på bastudörren för att se om den var öppen så LOSSNADE hela jäävla dörren! Vi höll på att dö av skratt! hahaha
Sedan blev det grillning i grillstugan med en del av gänget. Rätt mysigt och trevligt att hitta på någonting med folket utan att alkoholen måste vara inblandad, det har en tendens att vi mest ses i sådanna tillställningar annars! :P Det var en söt bortsprungen hund som ville vara med och grilla. Han var rejält hungrig, skitig och hade sår på knäna... stackarn! Men han ville vara med och var social, hade halsband och så. Hoppas han hittar hem! Ska nog ringa polisen imorgon och meddela om den.

Grillning





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0