Ännu en gång

Ikväll har jag och Malin bara tagit det lugnt här på Tomtebo oh myst framför High School musial 1 och 2. Jag får aldrig nog av dessa filmer! Trean är ju bäst tycker jag men den orkade vi inte se nu... vi blev trötta.

Jag ska nog krypa ner i sängen och försöka hålla ögonen öppna så pass länge att jag hinner läsa ut Män som hatar kvinnor.Får se hur det går med det...
Har Burre här med mi för tillfället, han ska vara med mig antingen tills imorgon eftermiddag / kväll eller tills på söndag. Pappa ska hjälpa bror att köra och bära flyttlådor så då får jag leka med Burrsurr! :) Syster kommer hem från Stockholm imorgon också, ska bli kul att se vad hon har fyndat för fint i storstan! (jag har inte aaaalls några planer på att låna kläder av henne... :P).

Nää gott folk, nu ger jag upp det här och återkommer imorgon! Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Jess

Din mobil var ju inte precis sammarbetsvillig så du går inte att få tag på :( Har försökt några gånger under dagen utan framgång. Vet inte om vi hade bestämt något helt för ikväll, men jag undrar om vi inte kan ta det på måndag istället? Vi måste ju hinna se de två sista innan onsdag ;) Jag ska jobba till 20, men om du är sugen på att hitta på nått så skulle vi kunna dra ner till sillviken på fest - singeltjejer önskas eftersom de skulle komma många killar :P puss

2009-07-11 @ 15:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0