Fin-besök på jobbet

Jag har genom tiderna den västa halsbrännan jag någonsin haft, och jag har ingen samarin med mig. Jag brukar alltid ha samarin i väskan i fall att, men nu är det slut och jag har inte haft problem med halsbränna på jättelänge så jag har inte brytt mig om att lägga ner fler. Ack jag vad får ångra det nu...

Fick världens finaste besök för en stund sen här på jobbet! :D Jessika, Melvin och Klara kom förbi, och de hade ett paket med sig! Vill ni veta vad som var i?



Tänk, hur kunde de veta att deras faster behövde choklad just denna vecka!? :D

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Inte nämns det att jag körde från stan till ditt jobb för att lämna piller på min lunch inte ;)

2009-07-15 @ 22:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0