Helgen i Pite

Jag är hemma från Pite och jag lever och mår gott, enda nackdelen är att jag sitter på jobbet just nu. Men jag var utvilad imorse så det var inte så jobbigt att kliva upp, pluss att min käre, söte bror körde mig till jobbet så jag slapp gå, och det var tur för när vi åkte började det regna! :P

Helgen i Pite har varit bra, trots det eviga regnet! Vi hade dock väldiga problem med att hitta vårt boende för helgen där på fredag natt eftersom att vi inte hade fått tag på Petra, tjejen vi skulle bo hos. Det gick inte att ringa! Så vi irrade runt i säkert över en timme, kollade på brevlådor, ringde eniro för över 100 spänn, körde runt och hade oss. Vi trodde att vi skulle bli tvugna att sova i bilen. Tillsut var Malin så smart att hon kom på att hon kunde hela namnet till Petras kompis så vi kunde ringa eniro och få hennes telefonnummer, så hon följde oss (i telefonen) och guidade oss hela vägen - och vi var ganska fel kan jag säga! :P Så vi var väl framme där vid 03.00 - 03.30 någongång... då var vi trötta! Stackars Malin som fått köra i stort sätt hela kvällen! (förutom timmarna då vi var inne på området).

Men summa sumarum så var helgen bra och rolig, och vi kom fram till att Pitebor - de kan festa och de kan festa ordentligt! :D

Kommentarer
Postat av: storasyster

Upp med bilder ;) Men bara dom jag är snygg på!

2009-07-27 @ 20:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0