Myskväll med mig själv

Tjenis! Jag har inte uppdaterat någonting idag just av den anledningen att det inte finns någonting att uppdatera om. :P Det händer inte så mycket för mig på dagarna och jag vet inte vad jag ska sktiva om.
Den här dagen har även den varit lugn och rätt tråkig. Suttit på jobbet hela dagen och när jag kom hem gjorde jag lite mat snabbt och satte mig för att se Arkiv X. Sen sov jag en timme ungefär och efter det tittade jag på Unga mödrar.

Jag har haft det mysigt och bra ikväll! Jag gjorde lite te och kröp upp i soffan för att läsa en stund, och gissa om jag fastnade!? Har suttit och läst nu i 1 timme och 40 minuter konstant och jag vill bara fortsätta i det oändliga känns det som! Läser ju Män som hatar kvinnor just nu och oj oj vad det är bra. Men vill bara veta hur hela tjottaloo-historien slutar! Jag var nu tyvär tvungen att pausa mitt läsande och laga lite mat så jag har nåt att äta till lunch imorgon, men så fort det är klart ska jag sätta mig och läsa igen.


Såhär mysigt har jag det på Tomtebo just nu:
Rött te som ska vara bra innan man ska sova, en underbart bra bok och en mysig filt! Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0