Nästan så att jag vill gråta av glädje

Ni anar inte hur glad jag är just nu!! Har precis lyssnat igenom Daughtrys nya skiva två gånger och jag kan bara säga: Så sjukt jävla underbart bra!!!
Jag tror att den kan komma upp i klass med den första skivan, och det är fan det bästa betyget den kan få... för den första skivan är helt underbar! Den här nya skivan, som heter Leave this town, är lite "hårdare" om man kan säga så och under varje låt jag lyssnar på tänker jag: "Den här låten är helt underbar!!" eller: "Satan vilken skön / bra låt" eller så får jag bara rysningar av välbehag när jag lyssnar. Den slog helt klart mina förväntnigar med stormsteg och jag är så glad och lycklig just nu! Resten av min sommar är räddad! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0