På stranden med Stina

Hallå hallå!
Det blev en islatte idag precis som jag ville, men jag fick fan springa runt för att hitta ett ställe som sålde det! Stressad var jag också för Stina skulle komma och hämta mig vid Frasses. Gick till Starz sist och där hade dom det, tack och lov! Så jag fick min efterlängade islatte och ja, de var goda! Efter det åkte vi ut till Täfte och stranden och stekte oss, riktigt riktigt skönt var det. Bror + familj var där också så jag fick träffa och mysa med dem! :)
Vi gjorde årets första dopp i halvet också, vi var modiga som fan! Stina har tydligen inte badat i svenskt hav på tre år och för mig är det väl två år sedan jag badade i svenskt hav sist. Första omgången vi skulle i vattnet klarade vi bara av att doppa oss till knäna sen gick vi upp och stekte igen, haha! Tillslut insåg vi att vi var ju tvugna att doppa oss, alla småbarn simmade ju som galningar! Så vi doppade oss och när man väl var nere i vattnet var det riktigt varmt, så vi simmade runt som små fiskar... (nog för att vi blev trötta efter några få meters simtag men, haha).

Sedan fortsatte vi steka oss ett bra tag, riktigt riktigt skönt! Nu har jag fan till och med fått färg på benen, och det är inte någonting jag brukar lyckas med sådär jättelätt! Solen i täfte, den är bra! :D

Kommentarer
Postat av: Stina

Vi får absolut göra om det! :D

(har förresten jätte fin VIT rumpa, RÖDA ben och RÖD rygg, haha)

2009-07-03 @ 08:22:15
URL: http://stinasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0