Ska jag strunta i Arkiv X? Hemska tanke...

Jag sitter fortfarande i soffan... Sitter och grubblar över om jag ska orka se Arkiv X inatt, jag vill ju egentligen inte missa det!! Pär visade iof mig hur man spelade in på tv'n där uppe så jag kan ju kanske spela in det om jag lyckas komma ihåg hur mNan gjorde. Då kan jag se det imorrn istället!
Paradise Hotel börjar inte heller förren 00.30, vet inte om jag ska orka se det... vill ju absolut inte försova mig imorrn. Börjar även bli lite trött och tanken på att lägga mig i sängen för att läsa istället lockar en del.

En grej som John påminnde mig om idag! haha, jag och Malin tröffade ju Plexus från Gladiatorerna i Sundsvall! :D Liiite nöjd jag var!! Ringde John ENBART flr att berätta det! Haha, fick skaka hand med honom också!! :D

Nää, nu ska jag gå och se om jag fattar hur inspelningen fungerar och sedan ska jag krypa i säng!
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0