Snart åker vi!

Nu har jag packat klart, har säkert glönt nåt! Men jag har även en tendens att alltid packa föör mycket, ska jag vara borta två dagar så packar jag så det ser ut som om jag ska vara borta i två månader! Haha

Jag har resfeber som fan... och jag ska till Sundsvall! :P Eller vi ska till Malins stuga i Ullånger och sedan imorrn tar vi bussen till Sundsvall och gatufesten!

Nää. nu ska jag kolla packningen en gång till och sedan ska jag gå till Malin!

Ha en bra helg allihopa så höres vi på söndag igen!
Puss

Kommentarer
Postat av: Stina

Nä den var inte dum alls :)

Nu är ALLA dina täftegrabbar hos oss, mys.. typ. haha



Hoppas ni får det kul i Sundsvall iallafall! :) se till att kamma hem nåt fint ;) KRAM

2009-07-03 @ 20:44:30
URL: http://stinasofia.blogg.se/
Postat av: Saga

Hoppas ni får en toppenhelg i Sundsvall! :)

2009-07-03 @ 22:47:59
URL: http://annmelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0