Jag fick besök idag också! :D

Även idag hade jag turen att få finbesök av min svägerska Jessika, brorsbarnen och Jessikas kompis. Vilken tur jag har! :D Klara vaknade lagom tills dom kom hit så jag har suttit och myst med henne. Melvin har promenerat runt här i receptionen, ätit banan och kladdat banan lite här och där. Mys-barn! <3
På söndag eller på måndag flyttar alla dom också hem till mamma eftersom att de är mitt uppe i en flytt just nu, och deras lägenhet är inte helt optimal just nu när man har så pass små barn. Det ska bli kul! :)

Här kommer några bilder från när jag lekte med bus-barnen förra veckan:

Melvin leker i sandlådan


Klara är också i sandlådan, men sitter i fasters knä.
Mat är gott! :D


Äääh, chillar lite... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0