Jag har ätit koooo

Jag är nyligen hemkommen från en god middag hos Terese och Martin (föräldrarna åt Mattias som jag brukar vara barnvakt åt). Mattias hade valt middagen och han ville ha KOOO! haha... :P
Nu sitter jag bara och slöar här i soffan, läser lite bloggar och pratar på msn. Min syster är hos pappa och har filmkväll med honom men hon borde nog vara hemm på ett tag. :)

Imorgon är det dags för en ny jobbvecka, tur så mår jag bra nu så den blir kanske inte lika slitsam som förra. Tror att vi kommer vara ännu mindre folk på jobbet denna vecka eftersom det är vissa som fått semester nu och jag tror inte att det är någon som kommer tillbaka från sin semester. Det kommer vara döööött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0