Beslutsångest

Ååh, jag har beslutsångest som faan!! Tänkte beställa hem några nya böcker men kan inte bestämma mig för vilka!! Hade valt fyra stycken... Sen kom jag på att jag VERKLIGEN vill ha A walk to remember och The notebook. Det är böcker som jag har lovat mig själv att jag ska köpa... problemet är att de är lite dyrare än de andra, 78 kr/pocket istället för 39 kr. Då blir problemet att jag måste välja bort några böcker för jag kan inte köpa alla nu på en gång, det blir för dyrt!
Jag kan nu inte komma på vilka jag ska välja bort. Mina tankar går litegrann att jag kan köpa EN av dessa två böcker nu och sedan när jag har pengar igen kan jag köpa nästa... men jag vill ha båda nu! Haha, jag är som en vampyr som fått vittring på blod... jag VILL och MÅSTE ha. Och väljer jag att bara köpa en av dessa två nu, vilken av dem ska jag välja!? Vilken kan jag vänta med? Gud vad jobbigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0