En blåsig dag och en underbar middag

Insåg nu när jag kollade att jag har ju inte tagit några bilder idag... jag tog en bild på Melvin och spelade in ett litet klipp när Melvin och bror åker rutschkana (aldrig stavat detta ord, men tydligen stavas det såhär :P).
Vi åkte inte till stranden som tänkt, det blåste lite för mycket idag så vi var och fikade på Cafét och sedan var vi hemma hos pappa resten av dagen. På cafét beställde jag först en Täftekråka igen och en glass, sen kom pappa för att fika med oss och jag var hungrig så han fick beställa en till Täftekråka åt mig... DOM ÄR GODA! :P

Pappa bjöd på en underbart god middag!! Grillat kött och massa gott, bakad potatis (som var grillad, fråga mig inte hur det fungerade), sallad med fetaost, grillad haloumi-ost (stavning på det?), grillad ananas, vitlöksbröd och olika såser. Tror det var länge sedan jag åt så jävla mycket, jag åt fan tills jag inte kunde andas mer... och efter middagen var det jordgubbar och grädde till efterrätt. Kan ju säga att nu sitter jag och dricker en samarin för att få bort halsbrännan... haha! :P


Melvin provar sin farfars stövlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0