God mat, gott folk och ett underbart väder

Godmorgon! Vilken dag vi kommer få idag!! Bara passa på att njuta nu vettni, för vi har ca 20 sådanna här soldagar PER ÅR! Det är fan inte mycket...

Gårdagen var helt okey! Den startade underbart: Jag, John och Dennis gick till mariehems centrum och käkade middag på restaurang Maria. Vi satt på deras uteservering och bara njöt av den goda maten, gott vin och (tydligen) gott öl. Jag hade kunnat sitta där i evigheter. Efter det gick vi hem till John igen och satt ute på hans balkong i solen. Då kände man att: Såhär ska livet alltid vara. Helt underbart va det! Här kommer två bilder på pojkarna på balkongen:





Behöver jag förtydliga att vi hade det ganska så underbart där vi satt? :D
Det bar sedan iväg till TC för mig och John och Dennis gick till Rex. Det var väl helt okey på TC, kom ganska mycket folk efter ett tag. Vi hade varit smarta nog att vara ute i god tid så vi behövde inte så i kö alls, ibland är man smart.

Nu avrundar jag detta inlägg med att säga: Sommar, sommar, sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0