Godmorgon

Hejsan hoppsan!
Jag är uppe med tuppen, det trodde ni aldrig skulle hända va!? :D Varför är jag då uppe så här tidigt?

Vissa av er kanske gissade helt rätt: Jag har inte gått och lagt mig än. Nej nej, jag sitter uppe och pluggar fortfarande. Det var segt för mig att komma igång igårkväll men nu går det skitbra att skriva. Är man en nattuggla så är man och har man vänt på dygnet så ja, då har man det.
Vet dock inte riktigt hur jag ska göra senare idag, för jag måste ta mig till mammsen jobb och skriva ut skiten och sedan skicka in det. Frågan är ju då om jag ska orka gå och lägga mig överhuvudtaget med risken att jag sover till 17.00 eller senare och ändå inte skickar in uppgiften, eller om jag ska vara vaken och skicka in allt och sedan åka hem och lägga mig?

Får se hur jag gör... ska skriva klart det här nu iallfall och sedan får jag se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0