Jag vidgar mina vyer

Halloj! Är hemma från stan nu. Träffade Johannes som är hemma från Lund ver sommaren!!!! Ååh, så kul att få träffa honom igen! Vi gick först bara runt, jag köpte en ny mascara och sedan satte vi oss och fikade! Han ska vara hemma hela sommaren så vi sa att vi måste försöka hinna ses fler gånger!

Marscaran jag köpte: Jag har varit så himla sugen på att prova den nya mascaran med rund borste som de gör reklam om på TV. Den heter Telescopic Explosion Mascara. De hade kampanjpris på den på KICKS så jag kunde inte låta bli, hoppas den är bra nu då! Jag som normalt alltid kör på samma vanliga maskara jämt (det är för att när man prover nåt nytt blir man alltid besviken och går alltid tillbaka till den gamla till slut iallafall), men nu jävlar! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0