Jag vill sitta på ett flyg påväg bort

Jag har precis suttit och kollat på olika resor och drömt mig bort... Jag vill utomlands!! Det spelar fan ingen roll vart jag åker bara det är varm och soligt! Men just nu har jag inte råd att resa pluss att jag börjar jobba snart... Men man får ju alltid drömma!

Imorgon ska jag fan försöka att ta mig upp, senast 12 ska jag vara vaken! Får se hur det går med tanke på att jag fortfarande är vaken den här tiden samt att jag planerar att läsa en stund innan jag somnar. Får se vad jag hittar på för spännande att fördriva min tid med imorgon, jag hoppas på att det blir jättevarm och soligt så att man kanske kan få lite färg på sin bleka kropp.

Jaa, jag lyckades publicera bilderna äntligen!!
Här kommer två bilder på mina favorit-älsklingsbrorsbarn:

Lilla prinsessan Klara


Storebrorsan Melvin


Kommentarer
Postat av: Jennie

jannnaaaa, jga har tänkt att vi kan ta en sista minuten i augusti? :]

2009-06-23 @ 10:19:23
URL: http://jjennnie.blogg.se/
Postat av: Jessica

melvin är juh lilla prinsen!

2009-06-25 @ 14:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0